Reference

Nejsem smluvně vázáná s žádnou ze zdravotních pojišťoven a nemusím tedy o svých klientech předkládat pojišťovně žádnou dokumentaci.

Mohu Vám zaručit naprostou diskrétnost a anonymitu.

Od klientů vyžaduji jejich cíl, téma a zakázku a na tom společně pracujeme.

Reference: na vyžádání lze dodat

Prioritou: Dodržování etických principů.

S ohledem na povinnost mlčenlivosti supervizora, nelze  sdělovat jakékoli podrobnosti a konkrétní obsahy supervizí!

např.

– působí jako odbornice pod centrem  Anabell,

– v organizacích Viscofan, MŠ, Domovy pro seniory, neziskové organizace, soukromý sektor…

– u klientů: Klárka (terapie celé rodiny, umtrtí), Vít (pracovní posun), Jana (bulimie a problémy s matkou), Veronika (problematický syn) apod…(viz i Fb stránky) – jména pozměněna…

– Děkuji Vám za pomoc při mediaci a za Vaši profesionalitu.

– Jedno z mnoha velkých pozitiv paní Veroniky je, že vnese do prostředí příjemnou a přátelskou atmosféru. Musím vyzdvihnout, jak dokáže s člověkem komunikovat, umí číst mezi řádky, přijde na problém a pojmenuje ho. Můžete se na ni obrátit s jakoukoli starostí, nic nezlehčuje, vše bere vážně, nesoudí, danou situaci rozebere a zhodnotí, skvěle si pamatuje a dá dohromady souvislosti, které Vám unikají. Dále si velmi vážím toho, že ve Vás věří, navede na cestu sebepoznání, probudí v člověku jeho talent, různými úkoly Vám pomůže se vnitřně zdokonalit. Velice oceňuji, že do diskuze vstupuje se svými zkušenostmi a příběhy čímž máte pocit, obzvlášť po několika schůzkách, že se vídáte s kamarádkou, na kterou se vždy těšíte a po skončení odcházíte vyrovnaní s novou pozitivní energií. Dokáže člověka podržet a pomoct mu. Tímto za péči moc děkuji

– Veru je člověk na správném místě. Jako její klient si nemohu vynachválit osobitý přístup, překypující entuziasmus a vždy prostor pro vyslovení feedbacku, na kterém si velmi zakládá. Je nadmíru nápomocná a inspirativní. Není téma, které nemohu otevřít. Není den, kdyby nepodala 100% výkon a odcházela jsem s pocitem zklamání.

– Viz Fb  nebo na vyžádání.